کلیشه‌های خاص من

برای بقیه کلیشه باشه برای خودم تجربه و خاطره است

کلیشه‌های خاص من

برای بقیه کلیشه باشه برای خودم تجربه و خاطره است

  • ۰
  • ۰

you wonder if you saw their soul

you never will

you try to be away from this

my love

you wanna be a part of the sun


دیدی روحشو؟ مثل کف دستت؟ میشناسی پیچ و خماشو؟ نه.

تا حالا تو دریا شنا کردی؟ خودتو رها کنی بدی به دست موج؟ که تو نه، موج ببرتت.

تا حالا روح خودتو دادی دست موج؟ تا حالا کسی روحتو شناحته، تا حالا کسی وقف کرده خودش رو به شناخت جزئیات درون تو؟ تا حالا کسی خواسته که روح تو رو دریابه؟ هم مسیرش شه، ببرتت؟


تا حالا انقدر گشودی روحت رو برای کسی تا روحتون یکی شه؟


دستت را به من بده

دستهای تو با من آشناست

ای دیریافته با تو سخت میگویم

بسان درخت که با جنگل سخن میگوید

زیرا که من ریشه های تو را دریافته ام


کاش ریشه هایم را ...

  • ۹۶/۰۴/۱۳
  • زهرا آرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی